Låång dag

Idag var det en lååång dag i stallet kan man säga! Jag kommer dit klockan 11 och kommer hem vid 6:) haha.
Börjar med att jag ska vara med på ett möte med oss ifrån styrelsen som är ansvariga för skötar listan, dock visar det sig att dom började en halvtimme tidigare äv vad de sagt till mig... aja jag hann hjälpa till lite iallafall.
sen va det massa dö tid typ, hade nästan inget att göra så var med lite kompisar, sen tog jag in alla hästarna, sen red jag och sedan väntade jag på att Emma skulle bli klar så åkte jag hem med henne. 
Nu ska jag fixa över massa gamla bilder på mig och astan från den andra datan till denna så ni kan få se vi såg ut då!
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0