oj oj

he-ehhhe har vart lite dött här jag ursäktar mig, men ska försöka blogga lite nu :)
 kom gärna med lite förslag om det är något spc. ni vill läsa om ? :)

kommer ilfl. lite tävlings bilder på ragge som ni inte sett och bildbomb på jazz och KANSKE om emma hinner skicka så kommer det GALNA bilder på mig och en galen liten ponny som ja red idag haha så söt :)
annars med er då ?  själv sitter ja här och kollar på fälttävalen (vm på euro sport) och längtar som en galning efter att få tävla igen! men nu är det bara en vecka kvar :D fast längtar ju självklart till att få hopptävla mest! men snart är vi tillbaka och efter årsskiftet så hoppar vi avd b :o spännande! och för er som undrar kommer vi nog mest hoppa clear rounder i vinter och hitta rytmen igen :) 

Någon utav er kanske som ska till alingsås på lördag ? final div. 3 ponny dressyr :)

och just, jag har dratt vinnaren av header tävlingen och jag väntar på bilder så jag kan fixa headern till dem :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vem vann?

2010-10-02 @ 21:34:24
URL: http://ponnyochryttaren.blogg.se/
Postat av: Carolina

Om du skulle lägga ut Ragge på annons, vilka bilder på han skulle di ta fp? Eller bara att du lägger ut dom absolut finaste bilderna du har på honom både ridbilder och andra :)

2010-10-03 @ 00:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0