Rubrik

okej, jag vet jag har varit jätte dålig på att uppdatera denna veckan. Men så blir det ibland! man hinner inte alltid med. Jag har haft jätte mycket att göra denna veckan. Men nu är det lov och allt är fixat och klart!

Idag var det sista dagen på praoen, så vi åkte till ullared haha, ne men lagret är där borta så vi skulle dit och hämta lite grejer så då passade vi på att shoppa lite på ullared. Det blev inte så mycket men två tröjor, ska visa bilder imon!

Sen va det stallet. Astan var jätte mysig och det gick väldigt bra när jag red! gjorde mycket skänkelvikningar, öppnor mm.

____________________________________________
Jag fick en fråga om vad som menas med "ridhuspaus". Igentligen är det väl inte "ridhuspaus" utan ridskolans paus då det är ledigt i ridhuset, och det är det inte jätte mycket på kvällen kan man väl säga... typ 1 timme. men sedan så kan man ju rida innan eller efter lektionerna om man vill det, men det är lite svårt att hinna. Om man vill kan man ju självklart rida ute i pd.

____________________________________________
imon är det massa saker att göra i stallet, us möte sak för oss som har hand om skötar listan, insläpp, rida mm.
men mer om det imon!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0