STORM

Har varit i stallet hela kvällen! ylva hade Astan på hoppspecialen, det såg jätte fint ut för både ylva och lisa!
Och så var det strömavbrott i stallet, så jag mockade boxen i totalt mörker! haha inte det enklaste kan jag lova!
Sen städade jag skåpet lite och sen var jag bara med Lisa! MASSA roliga bilder och kanske någon film kommer imorgon! nu måste jag sova God Natt!
Just det, måste bara säga att det är MEGA STORM för den som har missat det haha:) jag och lisa höll på att blåsa bort i stallet haha xD alla skottkärror (stavning?) var omkullblåsta och det låg massa grenar och sånt i hela aleén, och snart känns det som att det kommer komma 3 stora tallar genom vårat tak:O blåser de omkull kommer vårat hus att mosas!!! Första snön för i år har ju kommit också... lite tidigt enligt mig!

// EMMA

Kommentarer
Postat av: johanna

ffiin blogg !!! :D

2010-10-22 @ 08:10:30
URL: http://meandbeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0