Svar,

Fick en kommenter om frågestunden nu så nu kommer svaren inte så många frågor menmen ;)
men tog med någon fråga som hade kommit på andra inlägg med lika bra!

Har en del frågor hihi :)
vad kostade ragge ?
att denna fråga ALLTID ska komma med haha, 50.000 kr

om du får månadspeng hur mycket får du ?
1200 kr.

Är du bortskämd ?
Nej, det skulle jag inte påstå.

Hur långt kommer du och ragge komma ?
Just nu har jag ingenaning, somewhere between a rock and a hard place

Någon specielle mening dom kan förklara dig ?
Allt går om man bara vill.

Hur är du som person ?
OJ! haha svår fråga.¨
Jag är nog välldigt stark eller jag är inte rädd för att säga vad jag tycker låter ingen trycka ner mig men ändå tror jag väll att jag är snäll haha, fast kan bli SJUKT arg fast det går över sjukt snabbt med, alltid hemma typ om jag inte får riktigt som jag vill kan jag bli as sur och inte säga ett ljud utan sitta knäpp tyst helt stilla och försöker vara arg men börjar alltid skratta! haha. Fast enligt mig själv är jag oftast glad, Men ngt som jag behöver träna på med min person är att inte vara fördomms full..

Hur lång är du hur mycket väger du ?
ca:169-170 cm väger ca 52-53kg haha olika.

Favorit häst märke ?
Kingsland till mig och J.W till häst och swarovski och dyón och anna.s


Heeejsan :) Du vet inte vem jag e men jag har läst din blogg rätt så länge och den e jätte bra jag såg att hon som har bloggen ccanter.blogg.se hade länkat din blogg så var tvungen att titta på din blogg :)Kommer en fråga nu - e det inte läskigt att stegra och allt ? Var det meningen att hästen skulle göra så? OCH ÄR DET DIN HÄST? jag rider oxå... och hur gammal e du :) ?
Asså när jag red araxi va de inte läskigt för hon är så liten (liten c-ponny) så då skratta jag bara men jag skulle ju inte föredra att sitta på en storhäst som höll på med sånna bus!
och nej det var inte meningen hon gjorde så när hon tyckte att vi var färdiga och bad man henne gå framåt ME ENDAST SJÄNKELN så flippa hon ur typ haha!
Nej det är inte min häst det är disas<3 ponny :)
jag är 15 år.


Hej Lisa!
Jag undrar, vad är det för storlek på schabraket som Araxi har på bilderna, det där Gold Medal, Luxury schabraket? :)
ingen aning fråga disa :) ponnydisa.blogg.se


Fick du behålla grimman ragge var "modell" för? xD
Kanske en konstig fråga, men jag har alltid undrat hur det är med det där xD
Nej!


Vad är det bästa respektive sämsta med Ragge? Typ personlighet, hur han är i ridningen osv :)
Sen så tycker jag att du och Andrea ska börja blogga tillsammans igen, så grymma!
Det bästa: Hans personlighet helt klart underbart alltid snäll nyfiken och gosig, och sen ärhan välldigt ärlig med han ställde ju alltid upp förut innan han blev skadad! Sämsta: Lite bökig kan han vara när han fått nog/uttråkadd, annars kan ja nog inte komma på så mycket negativt om han :)
Jaaa det tycker jag med men det går tyvär inte..


Kommer du leta efter ngn mer som vill blogga på den här bloggen elr ska du blogga ensam? (:
Vet redan vem som kommer börja blogga här, ouuups avslöja jag för mkt nu ? fast det är inte riktigt bestämt när än.


du har it kvar den hjälmen va? :)
J.W hjälmen nej asså sammet hjälmen!



Hur gammal är ponnyn?<3
Araxi, hmm ingenaning faktsikt haha.


Vad tycker du om bloggen http://ryttarflickorna.blogg.se ?
Har aldrig läst så ingen åsikt.



tycker du att det är jobbigt att rida?
Ja klart det är men sen är det ju olika från häst till häst.


Vad har hänt med Rgge så att du inte får rida honom?
-


Ska du köra in Ragge eller ska ni inte göra det? ;)
Ingenaning just nu


hur gammal är du`? :)
15 år


Hur matchar man en GPA tone in tone navy (speed air) på bästa sätt? Både till vardags och tävling ? :)
Blåa tretorn eller bruna pioneer tycker jag är snyggt!
Tävling:Typ blå gpa hjälm dåva, blå animo kavaj och bruna pioneer = SÅ SNYGGT
Hemma: Röd jacka eller ridbyxor och blå jacka eller ridbyxor!

Vad kostade Ragge?
50.000kr


Vem hade du velat rida av "elit" hästarna ?
Just nu, Bischof L är ju lite kär.


Hur länge har du ridit och hur många gånger har du kommit etta på hopptävlingar??
10 år. Inte många gånger!


vad är det högsta du har hoppat med ragge?
110 cm


vad är det högsta du har hoppat med ngn annan än ragge?
135/140 cm med dexter


vilken är din favorithäst efter ragge?
Rose, fanns ingen roligare ilfl nt i hoppningen


vem är din förebild?
Har många; Rolf-göran bengtsson IDOLEN,Rodrigo Pessoa,Edwina Alexander, Elvira henningsson, Linn Olsson & Caroline Liljenberg


vilken är den finaste hästen/ponnyn på nääs förutom ragge?
Ponny; Kwanza jennifer har fått henne SÅ fin! Häst;Chess ofc.


Kommentarer
Postat av: nellie

sv.tack lisa.

Ska du inte komma hit snart och rida ut me mig.

Du kan rida Midde eller er gamla häst Dessie.



kram nellie

2010-10-05 @ 21:38:01
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack lisen fisen :D

2010-10-06 @ 20:33:30
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0