Veckans Häst!

Det var ju ganska många som skickade in och nu har jag bestämt vinnaren av denna veckans häst och det är LINN STRELIN.

Linn & Sin fina ponny Picasso!

"Jag heter Linn och blir 17 i november, jag har två hästar men min ögonsten är min D-ponny Picasso som jag köpte som fyra åring och utbildade själv. När Picasso var 4-5 år så trodde ingen att hon skulle kunna tävla högre en LC pgr av att hon var så het och trippig, min förra tränare sa att jag skulle byta häst för att hon var helt oduglig. Jag bytte tränare för det absolut inget man vill höra om sin egen ponny! Men nu tävlar vi LB hoppning och satsar på LA nästa år. Det var meningen att vi skulle starta LA till våren men jag råkade ut för en ridolycka med min storhäst som lett till att jag fått en ryggskada som aldrig kommer att bli densamma, dock kan jag börja att rida nästa år så då ska vi tagga till 1000! :)"




Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så sjukt mycket! :)

Hoppas allt går bra med Ragge!

2010-10-18 @ 18:29:44
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: Tina :)

Kommer det fler veckans häst? Skulle jättegärna vara med :)

2010-11-10 @ 16:46:52
URL: http://tinahansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0