You RocK

Kom precis hem från stallet, fick ridit 3 hästar idag = UPPSKATTAS!

Först hoppspecialen Red  melody en häst som jag ALDRIG suttit på och när jag red fram tänkte jag bara "vad är det här för häst" stel, hård, stark, lat men i slutet när vi började hoppa så gick det helt okej och hon hade allt en kanon i baken ;)
Bilder kommer.

Sen var det älsklings tur<3 Han har ju krånglat a lot på det senaste men idag var han jätte fin, så jag är helt kluven: Har han ont eller har han kommit på att han kommer undan med de ? .. Men ska ju ändå åka och kolla han så är det gjort har han inte ont är det ju bara att köra på.
Men han hade ett bra sug på bettet idag och man kunde ta i han utan att han bröt av (EXTREMT känslig i munnen) Men det var en härlig känsla dock red jag barbacka för vi ville se om de ät sadelns fel.

Sen hoppning igen på Majka också en häst jag aldrig suttit på men hon var roligare än melody ilfl!
Men eftersom jag aldrig suttit på henne innan kan jag inte skriva mer än att det kändes ganska bra och jag såg avstånden välldigt bra= framsteg ;)
Film kommer.


Mitt finaste hjärta♥




Och imon blir det nellie och där stannar jag hela helgen, UNDERBART! ♥
Vi kommer ha suuuuper kul tror jaa allt.

Imon kommer även ny bloggare, så håll utkik :)
BTW. ni ÄGEEEERRR på att kommentera fortsätt så ;)




Kommentarer
Postat av: Siri

Kul att det kändes så bra med Ragge, hoppas att det går bra för er på kliniken. Det e svårt att veta när man har en busponny, jag har själv gått igenom något liknande med min ponny.

2010-10-15 @ 10:47:59
Postat av: Emelie

Hoppas du får en riktigt bra helg! :)

2010-10-15 @ 12:40:46
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg hader!!

2010-10-15 @ 15:02:04
URL: http://malinottenback.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Hejsan,

Har du sett att jag har annordnat bloggtävling? Inte? Kika :D



xelaaa.blogg.se!

2010-10-15 @ 15:48:29
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0