Blogg by lisa!

Vad tycker jag är en bra häst blogg ? ah här kommer det jag tycker en bra hästblogg ska ha!

*Snygg design&header, faktiskt något jag tycker är viktigt man ska komma till bloggen och tänka ba "SNYGGT!"

*Outfits, sådann ihopklippta som jag brukar göra nivet ;) alltid kul att kolla på sånna :D

*BILDER, BILDERBILDER! absolut man ska bomba med bilder, så som det är bilder på utrstning, stallet, hästar i hagen eller i rörelse! ALLA bilder är bra bilder, eller vad säger ni ?

*Mycket åsikter, men ska man ha åsikter ska man stå för vad man tycker!

*Mycket uppdate, jaa de e la en självklarhet ? dock har inte vi spc. bra uppdate..
---------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tycker ni en bra blogg ska innehålla ? och vad är bra respektive dåligt med våran blogg ?

Kommentarer
Postat av: tove

jag tycker du fick med det mesta som en bra hästblogg ska innehålla! :D

2010-09-18 @ 22:43:41
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0