fy skäms

usch, fy skäms på mig, ja har vart sjuuukt dålig på att blogga de senaste, men har verkligen inte haft någon lust eller ork eller tid!!  Är aldrig inne på datorn längre ens och ja känner typ press att blogga men vet inte ens vad jag skall blogga om..
Skall strax till stallet iaf, hon ska ha vilodag idag, hon gick rätt hårt igår och hon kändes lite loj och trött.. Imorgon skall jag med Frida på tävling, ni vet Frida och Lallie :) Hon ska hoppa första omg i div 2. Sen blir det ridning efter det, och sen kommer jag vara meeegaaa tröttt så då kommer jag ba dega, med lisa tror jag :) sen ordentlig ridning på söndag och måndag. KOmmer vara ledig vaaarjeee måndag hela läsåret, no lektioner :D SÅÅ GÖTT!
Skall åka nu som sagt, ses och hörs sen kanske
puss (LLL)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fina är ni <3

2010-09-04 @ 19:01:35
URL: http://emeliewilliamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0