Gårdagens ridpass osv.

För var det ju hoppträning med jazz :)
Jazz: gick bra han skötte sig super men haha jag red la sådär.
Men överlag gick de bra!
Kommer film :)


Sen var det tömkörnings träning med ragge :)
Ragge: Han var jätte duktig men tjurade ihop någon gång och så men annars var han jätte duktig gjorde skänkel vikningar och allt :)
lite bilder och film ska fixas (:

Sen var det hoppträning igen med zenia :)
Zenia: Känslig dam de hära :) lite feg och har lite dåligt självförtroende men det gick ganska bra.
Har varken film eller bilder.

........................................................................................................................
Tycker det är jätte svårt att skriva utvärderingar om hästar som jag inte känner.
Jazz var ju 4 årsen jag red, vet inte hur han ska kännas osv.
Zenia har jag bara ridit 1 gång innan vilket var för ca 1 årsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0