God morgon bloggen!

Sitter och äter frukost nu har nyss vaknat.
Men blev ingen uppdatering igår kväll kom hem så sent ;)
Men hoppade ju igår med jazzen vilket gick kanon :) kändes betydligt mjukare än vad han gjort dem andra gångerna (: Hoppade studs & serpentin bågar!
Bilder kommer :) men så länge ett litet smakprov.

Så fin är han!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen var ju mamma och jenny på åby med ragge på åter besök ang. hans rygg, och det gick SKIT bra :D
ska börja rida han om 2 veckor istlt för 4 för att han hade satt så mycket muskler på ryggen som han nästan kunde vilket var jätte kul att höra :) Så om 2 veckor så ska jag rida igen :D as glad! Men då trodde dem dock att sadeln inte skulle passa längre.. :( men men jag vill ju inte att han har en sadel som ligger fel så det är väll bara att åka och prova ut en ny.

Jaja mer om detta sedan om jag hinner ska vara med allis<3 hela helgen så..men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sofia andreasson

hej, det var jag som tog korten på dig och jazzen :) hihi :)

2010-09-24 @ 21:25:47
URL: http://fotografsofia.blogg.se/
Postat av: ellen a

kul att det gick så bra:D

2010-09-24 @ 21:53:24
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: carolina

så gullig! åh man blir så glad när man får ett besked som är mycket bättre än det man har ställt in sig på :) kul

2010-09-24 @ 21:59:28
Postat av: Rosanna Zimdahl

va kuul att de gick bra :)

2010-09-25 @ 09:15:16
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0