Hemma!

är hemma från stallet nu med en slutladdad kamera = shit vad mycket bilder jag har tagit men det var sånt härligt ljus ute med tanke på att det var fint väder och så :) Så vänta er en välldans massa bilder, bla. bildbomb på jennifer och kwanza, bildbomb på ragge & lite bilder från när vi körde lilla prins idag :)
............................................................................................................................

Den roliga nyheten är att jag ska tävla nästa helg ;) på ragge! eftersom han vart igång under tiden han har tömkört så är allt som vanligt när vi ska börja rida igen om inte lite mer krävande så inget jomskjomsk här inte men ska dressyr träna på nästa onsdag=första gången jag rider och första gången jag kommer rida innan tävlingen! Och det är en dressyr tävling på alingsås men jag kommer endast var med om han känns ok på dressyr träningen och detta är mer en kul grej och jag är inte där för att vinna utan bara att han ska få komma ut sin isolering som han har vart i nu på nääs i 5 veckor alltså inget tävlande eller tränande ;) han ska bara få komma ut och ha lite kul helt enkelt!
........................................................................................................................... 

Ni har önskat lite bilder på stallet och så men det är så stort och skulle tatt en evighet för mig att ta kort på hela nääs lix ;) men ska försöka fixa bilder inuti stallet ngn dag ;) men har ilfl gjort ett litet kollage med lite härliga höst bilder från idag!

men ah nu ska jag ta itu med alla närmare 100 bilder som ska upp här ;)

Kommentarer
Postat av: ponnysnack

Nääs är bäst (L)

2010-09-28 @ 21:32:59
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nääs är så himmla mysigt. Så fint är det där.:)

2010-09-28 @ 21:42:50
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fina bilder!

2010-09-29 @ 07:00:15
URL: http://jjshastliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

känns lite dumt att tävla han direkt, men det är ditt val. han blir säkert mer glad att komma ut på en uteritt, än att åka och tävla direkt..men jaja.

2010-09-29 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0