hovböld

Igår blev min pärla skodd och då upptäckte hovslagaren en liten liten liten spricka som utvecklats till en minihovböld. Ingenting vi har märkt eftersom inte visast tecken på hälta. NU har hon iaf boxvila tills lördag sen skos hon med sko och sula och sen kan jag rida igen, lite tråkigt men sånt som händer. Hon kommer inte bli rolig att sätta igång iaf, lär flyga av ett antal gånger haha

grymt fin header lisa har gjort, gryyymt stort tack eller vad man skall säga

Var nyss på vårdcentralen, fittigt jävla virus i mig. Har haft konstant huvudvärk två veckor tillbaka och feber en vecka tillbaka. Men nu vet jag iaf vad det är, dock så skall det få självläka typ, så undra hur länge jag kommer få gå med huvudvärk...

Skall plugga lite nu och sedan stallet,

puss

/ caroline


Kommentarer
Postat av: Cornelia

usch ja, tråkigt!:/

2010-09-16 @ 22:11:10
URL: http://cornelijaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0