punkt


Asså det finns en enda anledning om varför jag faktsikt svarar/försvarar mig själv för denna människa och det är för att, Jag vet allt om ragge,vad som har hänt med han,hur han är,vem han är osv. medans hon egentligen inte vet en bråkdel av det jag vet!
men sen finns det många anledningar varför jag inte skriver ut ALLT om ragge och så.

Men en sak jag inte förstår är hur hon måste hela tiden måste klancka ner på mig ? har hon inget annat  att göra ? nej probably not.
Har jag någonsin sagt att jag är snygg ?
Ja, drf går jag i skolan ? eller jag trodde ilfl man gick i skolan för att lära sig.. ?
HAHA, somsagt är det inte bara mitt fel utan jaa, de kommer jag inte gå in på det räcker att min mamma och jenny och jag vet precis vad som hänt!
Grattis att du har en häst.
Jag tränar för att bli bättre! och lär mig utav mina misstag.

VAD FAN SKA JAG SKÄMMAS FÖR ?! sry, men ingenting jag är den jag är och jag står för den jag är!
Du är en statushunter som gör ALLT för att synas om du så skulle döda mig för att få lite publicitet så skulle du gjort det antar jag -.-
Sköt dig själv för du har inte ett skit att göra i mitt och ragges liv så snälla kan du inte bara sluta klanka ner på mig 24/7 för jag tar inte åt mig.
och nu kommer du säga att jag tar åt mig bara för att jag svarar men så är inte läget sry, men för att få ett slut på detta så kan vi väll säga så här: Du är bäst och jag är sämst! är du nöjd då ?


Du är mitt liv och jag lever för dig


Kommentarer
Postat av: isabelle winkvist

Denna tjej är det mest patetiska. Varför ska hon hålla på, hela.Jävla.Tiden. "Jag är inte avundsjuk 1. Hon är ful osvosv" Haha nej, om hon inte är avundsjuk är hon i alla fall dum i huvudet. Jag får inte ens kritiken (påhoppen mera) mot mig, men ändå mår jag så jävla illa av henne. Du vet nog vad som hänt bäst med sin häst, eftersom hon antagligen inte är en närstående person, så vet hon nog faktiskt ingen aning, kanske tankar, men ingen aning.



Stå på dig Lisa!

2010-09-18 @ 23:50:34
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/
Postat av: Erica

Alltså vissa människor tror sig veta allt. Bara för att hennes häst har varit skadad så behöver de inte varit hennes fel att skadan kom. Hon erkänner att hon red honom i fel form men finns många ryttare som gör de men vill lära sig att rida rätt. Om nu Lisa inte var kapabel nog till att rida sin häst så tror jag nog att en sån häst erfaren mamma som hon har hade hon nog sålt honom till en ryttare som kunde rida honom korrekt. Men samtidigt så tar de ett bra tag innan man lär känna hästen.

Min kompis köpte sin första häst red och tränade för tränare. Och en dag kom en skada fram. Och de var inte pga ridningen utan den hade legat där länge.

Och själv så visste jag inte att man måste vara snygg för att rida eller ha en blogg men de kanske man måste ? och bra svenska oj då måste jag nog lägga ner min egen blogg.

Och varför man ska sitta och klancka ner på en och samma människa förstår jag inte för du får inte ut ngt utav det hela. Hon rider sin häst som hon vill. Och du din som du vill. Men var roligt för dig att du har egen häst vem bryr sig !? Och shit asså man märker hur desperat du är efter att få läsare till din blogg. SHIIIT gå och lägg dig människa du är patetisk och gör bort dig själv totalt. Förstår du inte att hon kommer ALDRIG att bry sig ett skit av dina argument .. Och varför jag säger detta är för att jag VET att du är avundsjuk hade du inte varit de hade du sagt dit i en kommentar och sen inte brytt dig mer om de. Men när man fortsätter som du gör så är det ju ngt fel eller hur ? Så sluta gör bort dig och skaffa dig ett liv istället.

2010-09-19 @ 00:48:36
Postat av: Klara

Bara så himla fånigt alltihop! Har man sett dig rida i verkligheten så slänger man inte ur sig en sån kommentar (borde man inte ändå men), om man inte är helt okunnig och dum i huvudet. Undrar lite VEM det är som beter sig barnsligt på "tolvåringsnivå"....?

2010-09-19 @ 01:44:24
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/
Postat av: vickan

oj hahaha pinsamma människor det finns. lägg inte energin för ett inlägg på en sån liten liten människa. ta det istället som en komplimang för uppenbarligen tycker personen att det är värt att gå in och läsa din blogg, synd bara att hon verkar tänka som en efterbliven apa men det är ju inte hennes fel. det är ju mer synd om henne än om dig, för sån här skit kan man ju inte ens ta åt sig av. pinsammt!

2010-09-19 @ 03:49:07
Postat av: ellen a

Jag antar att det är http://solitarymoment.blogg.se/ ?? Idiot (ifall det är hon) hon kan inget annat än att kasta skit på folk. Ragge är 1000 gånger finare än vad hennes häst är. Och till sitt försvar säger hon att hennes häst inte är riden så länge. Men än häst kan vara fin ändå!! Hon e så korkad så det finns inte, skit i henne. Som du skriver så e det du som vet allt om Ragge , inte hon....

2010-09-19 @ 08:56:56
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

så jävla patetiskt bara, klockrent svar, lisa!

stå på dig och fortsätt med det du gör, du är grym!

<3

2010-09-19 @ 11:50:33
URL: http://horseaholic.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

bra skrivet lisa <3 sånna som tror dom vet och fattar allt efter att ha läst lite har ju inte alla hästar hemma :P

2010-09-19 @ 13:12:18
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: johanna

fan vilken sjuk människa. jag hade aldrig kunnat skriva en sån kommentar även om jag tyckte så (vilket jag inte gör). polisanmäl den idioten ? :O

2010-09-19 @ 13:37:23
Postat av: johanna

det är bara skitsnack, du rider jättebra och du är inte det minsta ful! :) Bra att du inte tar åt dig!

2010-09-19 @ 14:57:38
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Tycker det är så himla töntigt att nån ska sitta och klaga och trycka ner Elisabeth. Hon och Ragge är sjukt underbara och hon rider honom riktigt bra, och man lär sig ju hela tiden saker hur man ska rida sin häst och hon och Ragge är sjukt speciella!! De har verkligen något tillsammans!!

Ragge är verkligen hennes liv!! <3

2010-09-19 @ 16:27:46
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jistanes, du är ju en värre dramaqueen än vad jag är, med väldigt dåligt självförtroende eftersom du söker bekräftelse hela tiden, vill du mig något kan du ta det till mig, så jag slipper få sånt här länkat till mig.

Du ger mig publicitet och uppmärksamhet. Jag skrev till hb skvaller för att jag tycker att du ska få vad du förtjänar, att du inte lärt dig rida dressyr ordentligt har fått gå ut över din häst. Att låta okunskap & ovilja gå ut över någon man älskar är vidrigt.

och detta har du erkänt, så jag förstår inte varför alla småungar fortsätter att försvara dig.



Also, det var inte skrivet till dig, om du skickar någon av dina 12åringar till vänner har jag all rätt att försvara mig. Sluta lipa.

2010-09-19 @ 17:20:30
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: » Fatma c

Du är jädrans bäst Lisa, och inte den där personen som tar åt sig åt en sån patetisk sak, bra skrivet, och hoppas person som skrivit detta får veta att den har fel.

2010-09-19 @ 19:28:11
URL: http://lillryttarren.blogg.se/
Postat av: Moa

sv; herregud vilken idiot eller? Jag vet inte vad jag ska säja men att personen orkar och vågar vara så jäkla elak och kaxig -.- jag tycker i alla fall att du är duktig (:

2010-09-19 @ 22:41:12
URL: http://moaamandaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hon suger ju, skit i henne. Hennes häst är borta inom ett år.

2010-09-20 @ 02:25:34
Postat av: Mathilda

fyfan nu har hon gått för långt! JAG SKA FAN SKJUTA DEJ JÄVELN!!!



puss på dej lisa<3 & raggis<3

2010-09-20 @ 16:16:11
URL: http://intend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0