SUCK


Hur långsökt är inte det här ?!
Som om jag skulle sätta mig och göra en fejk annons på min egna ponny ? HAHA skratt retande att hbskvaller tror att det är så -.-'  men men orkar inte bry mig folk får tro vad dem vill jag vet ju fortfarande vad jag har gjort och inte gjort :)
Och sen att dem kunde knäcka mitt lösen var ju inte så konstigt då jag hade världens lättaste som typ en treåring skulle fått upp för jag hade ju inte precis planerat att någon skulle gå in och göra en annons på MIN sida ?!  men men sånt e livet.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Klart man inte gör en annons om sin egna ponny! Riktiga puckon där ;-) Han är riktigt fin din lilla ponny<3

2010-09-11 @ 11:12:52
URL: http://silverbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0