Timoor

Idag har jag ridit min DRÖMPONNY utseende mässigt! finns ingen sötare än timoor eller ah hehe ragge är ju min finaste men om vi räknar bort han :)
Emma som har han har sträkt sig så kan inte rida så hon fråga mig och självklart tackade jag inte nej!
Lite specielle pojk det där men jätte rolig o en ponny i min smak :) men han var inte lätt de e en sak som är säker tjurade ihop någon gång så där men sen i slutet slappnade han av jätte fint!
---------------------------------------------------------------------------------------
Bilderna är på emma och timoor, http://timoor.blogg.se - läs den, följ deras utveckling


Visst är han vacker ?! alltså bruna ponnyer i allmänhet brukar ju smälta in lite sådär men han har fina strumpor och fin bläs¨, otroligt vacker enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0