todayyy :)

Vart på nääs hela dagen har ju vart "lerums mästerskapen" idag :) kul kul!
Gick bra för nääsarna som vanligt men bäst gick det nog för jennifer idag :D
massa grattis till henne! Jag måste säga att´kwnza var så otroligt fin idag!

ah ni ser la själva att det gick super men kika in på hennes blogg för att se alla 86 bilder hehe som jag tog på henne idag - http://ponyryttarna.blogg.se
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter det ¨så pratade jag lite med torbjörn om kingen så ska rida han imon och på tisadag :)
KUL KUL. och sen tog jag så klart hand om min bäbis<3 longerade han och gud vad duktig han var, jätte snäll verkligen, provade även galoppen och han skötte sig utmärkt.

Men ska ladda upp alla bilder på andrez och hennes pownies nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0