världens bästa ponny


kolla vilken gammal bild jag hittade på datorn, jag var typ 10 år där :O
Hästen på bilden heter Jaguar, han en gammal man, typ 22 år tror jag, en b-ponny, ett russ :O Han går lektion på ridskolan i vårt stall. han har alltid vart min favoriiit, min lilla bäbis !!! <3 världens sötaste och busigaste lilla ponny. Kan ju inte rida han längre :( senaste gången var väll för 2 årsen..

han är en riktigt liten buse, man får ibland höra historier om vad han har hittat på för bus, exempelvis så¨hade han en sommar när han var yngre så hade han simmat över hela viken, för att komma från en hage tilll en annan :O och det är flera hundra meter :O och i sommras hade han simmat 50 meter bara för att få komma till en hage med bättre bete hahaha, han har tyvärr fång så han får inte äta så mycket gräs:( tog hand om han och lilla mazarin i sommras när jag jobbade.
Önskar att jag hade eget stall så han kunde pensioneras hemma hos oss :(:(
han var den första ponnyn jag galopperade :D alltså för 13-14 årsen :O
Man kan tro att han tröttnat på ridskole livet efter så många år men de har han faktiskt inte, han gillar att gå lektion och tar hand om alla små barn på sin rygg mycket bra, även fast han kan busa lite ibland :) och han är världens snällaste i hagen, han tar speciellt hand om alla ston, och har dem som sina egna :) hihi
nää de var väll ett rätt ointressant inlägg men nu vet ni :D
Jaggge betyder väldigt mycket för mig och den lille mannen har ett riktigt hjärta av guld !

/ caroline

Kommentarer
Postat av: Joanna

naw, fyfan vad söt han är!

2010-09-07 @ 19:54:17
URL: http://jjshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0