Bloggdamp?

Kan man kalla det. Bloggen har varit helt störd ett tag nu, men nu är jag inne och kan blogga iaf. Kiropraktorn var här igår och jag fick veta jätte mycket om Dumle. För övrigt så har Dumle vart ute och solat från 9 - 16 idag. Vi har nämligen varit nere på KRK och kollat på deras tävlingar. Det är sjukt farligt att kolla på storhäst tävlingar! :-(

Dumle fick bara röra på sig lite idag för hand. Ska snart ner och byta täcken, linda ben och ge mat.
Om jag fixar någon som tar hand om dumle så åker jag hem imorgon och sover hemma en natt.

Ne nu ska jag fortsätta vara social med mina vänner, ett inlägg om kiropraktorn får ni sedan.


Ps. Lisa kan fortfarande inte blogga. Hon kommer så snart det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0