Dagens Ridpass - Ragge

Har alternerat bett och nosgrimmor lite det senaste för att få fram vad som funkar bäst, achen träns me tre-delat koppar funkar fortfarna välldigt bra men idag provade jag att rida med pullar-nosgrimma, tre-delat bett "med guld i mitten" och bett ringar till det, finns egentligen ingen anledning till varför jag har bett ringar men jag har lite dille på det. I vilket fall funkade det välldigt bra så måste komma iväg och köpa ett pullar träns (fick låna emma&ylvas).

Red först lite nere på sjörundan, skrittade fram och travade lite. Han var extremt fin och släppte i skritten med en gång efter traven. Allting flöt på extremt bra och inga dumheter/bus utan han tuffade på lyssnade både fram och bak jätte fint.
Sedan red jag lite lugnet och lite i terräng hagen och han funkade lika bra där, mamma tappade nästan kameran för han hade sån power i traven haha!
Så idag är jag riktigt nöjd med min prins som inte hittade på ett enda bus - framsteg.

Mamma var med och fotade, är ni intresserad av att se bilder på min fina pojke ?

Läskar er med denna bilden så länge, lite ocharmigt att jag rider lätt men ni ser att han har helt ok tramp ;)


Kommentarer
Postat av: Louise Björklund

jag skulle jätte gärna se bilderna! :)

2011-04-20 @ 20:14:17
URL: http://louiisebjorklund.devote.se
Postat av: Julia

Jaa, bilder ! :D

2011-04-20 @ 20:37:03
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/
Postat av: Felizia

Bilder!:D

2011-04-20 @ 20:39:37
URL: http://allineedisyou.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0