Dagens ridpass - Ragge

Blev som sagt en skritt tur ute och en 20 meters sträcka av trav.
Red igenom hela sommar hagen och det var så mysigt, red i T-shirt kl 10 på morgonen - inte helt fel!
Han var iaf mjuk och fin, han har även lugnat ner sig betydligt, ett tag höll han ju på och jobba sig varje ridpass men nu sköter han sig håller sig på marken - oftast haha. Tom. när han såg rådjur var han lugn, inte dåligt.
Var mysigt att sitta barbacka men en diss till att man blir helt "hårig mellan benen" haha det lät välldigt fel men ni fattar.
Ragge fäller fortfarande jätte mycket, gör era hästar det också ? fast kan bero på att han inte är rakad över ryggen.

och jag vet att mina ben är nedanför magen så inget ni behöver kommentera men jag vet att det inte stör Rage så länge jag håller balansen och sen är dem inte så långt nedanför magen när jag har sadel osv!
Annars gillar jag denna bilden extremt, ljuset är så där morgon sommar fint och Ragge ser bara allmänt fin ut.

Men mer bilder kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: louise

du ser ju verkligen inte stor ut på honom om det är det du funderar på! ;)

2011-04-22 @ 18:44:23
URL: http://louiisebjorklund.devote.se
Postat av: Frida

Du är verkligen inte för lång för han eller nåt sånt, och du ser verkligen INTE stor ut på honom! :)

2011-04-23 @ 21:44:34
URL: http://litenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0