God dag

Nyss hemkommen från skolan där jag har klarat av 2 nationella prov på en dag - inte dåligt.
Om en timma bär det av till stallet där det först är hoppspecialen, hoppning är det som gäller idag och jag ska väl förhoppningsvis rida Jazz. Och minns jag inte helt fel skulle vi nog träna lite på sitsen idag -bra,behövande & kul!
Tänkte be mamma ta lite kort.

Sen ska jag rida mitt hjärta och vi ska inte gå en meter i någon sandad inhängnad utan bara befinna oss "outside the box" dvs. sjörundan, lugnet eller liknande. Tänkte lägga ner mycket tid på skritten och verkligen få ignom de utan att han stannar så - hårdhandskarna på, nä det lät inte bra men han ska inte bestämma!

En charmig bild på mig och Tingeling från i sommras, saknar den lilla plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0