Home Sweet Home

Sitter i mitt lilla rum och dunkar musik och packar för fullt!
Vart nere i stallet och fixat allt samt såklart pussat lite på min 6-åring!
Om någon timma så tar jag tåget hem, blir bara en natt hemma eftersom jag måste tillbaka innan 4 imorgon och ta in och fixa allt i stallet. Madde tar in dumle i em och landis lunchar och släpper ut imorgon. Thank you!
Hemma är det la inte direkt några stora planer, ska upp till nääs ikväll bara och träffa min lilla blogg kamrat.
Har även börjat planera lite smått för valborg, verkar som om det blir att vara på Höglanda o partaja med mina homies! Menmen, ännu är inget bestämmt, har ju tävling dagen efter oxå..
Sluta snacka börja packa!
Hörs hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0