Kvällsfodring

ska snart till stallet och fodra ett 40-tal hästar- kanon kul!
Var ju i stallet imorse och hjälpte till för hoppspecialen så passade på att fixa Ragges grejer då med så ska bara dit och fodra och sen hem. Kameran åker med så tänkte bara ta lite fina bilder på Ragge i kvällsljuset (kul att stå och posa lite brevid honom när man är döds trött och ser ut som ett troll..)
För övrigt får den lille gossen vila idag, han har inte vilat en hel dag sen vi satt igång honom. Det är så att han ska gå så mycket som möjligt och behöver verkligen inte vila en dag i veckan men däremot brukar han få en dag med en lång skritt tur och 1 utav dessa 7 dagar tömkörs han eller så rider mamma han lite lätt så 2 dagar tar han det alltså lite lugnare!

Btw. så har jag inte varit så trött som jag är nu någon gång i hela mitt liv känns det som, klockan är snart 7 och om jag skulle lägga mig ner nu skulle jag somna på direkten så blir nog bra om jag får komma ut ett tag och "vakna".
Imorgon är det dressyr KM på Limerick som gäller, ska bli kul och spännande och se om jag kanske kan rida denna gången och inte bara sitta där...

Men kom tillbaka lite senare för då ska jag fixa filmen på Jazz och så kommer lite bilder och annan uppdate.

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Hehe de är drygt att fodra ibland ;) Ibland fodrar jag i pappas stall och han har 85 hästar så de tar också ett tag ;)

2011-05-01 @ 00:33:18
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäääälla uppdatera!

2011-05-01 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0