Mår inte bra

Som överskriften lyder.. Har varit hemma från skolan idag pga mina $#@& tänder. Spänner som tusan!
Tog mig iaf till Fakir och hoppade honom. Gick jätte bra idag! Slutade på en 110 bana. Ska tävla honom på söndag i Falbygden, LB & LB div 1 omg 2. Direkt när jag kom till höglanda så gick jag ner till stallet och fixade Dumle. Han fick 15-20 min med pessoa selen idag, pressade honom ganska mkt och satte den längst ner på sidorna och sedan under magen. Han behöver jobba upp ryggmusklerna och då är denna inspänningen bäst. Gick super bra som vanligt, han är så snäll att longera, lite lat men med en pisk så jobbar han på så fint. Tror han lätt skulle kunna longeras utan lina haha.
Det var typ min hästdel av dagen om man säger så. Imorgon blir det dressyr träning som vanligt på torsdagar. Ska faktiskt bli roligt eftersom han har blivit så fin och arbetsvillig.
Nej bloggreaders, jag ursäktar för min kassa uppdatering de senaste dagarna. Bra att Lisa varit så duktig.
Nu ska ja nana, börjar 8 imon med stalltjänst så alarmet står på 07:40.
min fina kille

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

tänder? haha

2011-04-28 @ 00:50:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anna

Longering i pessoasele är bäst när det gäller att bygga ryggmuskler!! Kul att det går så bra m både Fakir och Dumle - det är du värd :)

2011-04-28 @ 07:24:02
Postat av: Anonym

kul :) !

2011-04-28 @ 16:15:31
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Agnes

åå falbygden! :D ska åka och titta där!

2011-04-28 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0