Q&A


Tack så mycket!
Jag visste att denna frågan skulle komma då jag själv reagerade på det när jag satt och kollade igenom bilder och bestämde vilka som skulle upp här på bloggen.
Men självklart red jag inte i samma varv hela tiden jag red ju mer "fram och tillbaka" och mamma flyttade sig så det ser bara ut som om jag rider i samma varv hela tiden fast än att jag inte gör det :)
Men ni behöver inte ora er att jag sitter och harvar runt i samma varv hela tiden.



Man kan bla. köpa dem på My one och svensk ridsport om jag inte minns helt fel :)




Ja den har blivit välldigt fin sen operationen (:
Eftersom vi inte börjat galoppera än så kan vi ju inte tävla för det finns väll kanppast ett dressyr program med bara trav och skritt ? :) Men så fort vi är igång så kommer vi åka ut och tävla dressyr.



Han är eller var iaf. 147,4 när han sex-års mätte honom för ett årsen och jag tror att han fortfarande är 147,5-148.


Btw. Uppskattar ni att vi svarar på några utav era frågor i mellan åt ? :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag tycker det var jättebra att du svarade på frågor såhär, fortsätt så. :)

2011-04-21 @ 15:36:13
URL: http://ryttarn.webblogg.se/
Postat av: Linnéa :)

Uppskattas jättemycket! :)

2011-04-21 @ 15:48:26
Postat av: Moa

Det var jag osm frågade om bilderna & jag är jättetacksam för att ni svarar! Oftast finns det ju en baktanke men nästan allt! :)

2011-04-21 @ 17:45:27
Postat av: Michelle

Finns något LD program har jag för mig som innehåller bara skritt och trav :)

2011-04-21 @ 23:12:24
URL: http://naturalhorses.blogg.se/
Postat av: Jessie

Om du bara ska tävla små klubbtävlingar i dressyr så finns ju ryttarmärke 1, haha x)

2011-04-22 @ 18:10:54
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0