Q&A



Tack så mycket, Låten heter What are words och han som sjunger heter Chris Medina.



Tack.
Nej det kommer jag inte göra, för håller han i 3 år håller han förmodligen för alltid, förstår du vad jag menar ?
Och kan inte köparna ta att han blivit opererad är det inte rätt hem. Men har oandra sidan redan hittat en köpare som kan hela historien..



Förstår inte riktigt vad du menar ? Varför skulle jag inte sitta ner :)
Måste ju få ihop han och det är lättare när jag sitter ner.




Tack så mycket.  Ja du en bra fråga som jag också är välldigt nyfiken på.
Kommer nog kunna veta lite mer när vi vart tillbaka onsdag (20 april), men kan tänka mig att jag kanske kan tävla i slutet av sommaren, visst har jag ett jätte sug efter att tävla men det är ingen idée att stressa! :)


Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Älskar "profilbilden", kan du inte lägga ut fler ridbilder? :D

2011-04-11 @ 16:38:56
URL: http://vickybysweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0