Ridövning

Efter önskemål, så gjorde en utav mina favorit övningar som jag andvänt mig av nu när vi satt igång Ragge.
Jag tycker övningen är bra för man håller dem sysselsatta mest intill hela tiden, och man övar på det mesta - Av och igång sättning, flyttning för skänkeln och få dem runda på volten. Sen kan man ju advancera den lite om man vill, men jag har ju inte börjat galoppera än så då har vi hållt oss till detta :)
.................................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Bra övning!

2011-04-23 @ 17:00:07
URL: http://ryttarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0