Sandra träning

Igår eftermiddag var det sandra träningar uppe på nääs och mina kära vänner Emma, Jennifer och Ylva var med så jag var givetvis där och fotade dem i det fina vädret.
Men till saken - gud vad jag vill hoppträna igen!!! Även fast jag är med i hoppspecialen (vilket jag tycker är super kul) så saknar jag att hoppa Ragge.
Tänk när vi får börja hoppa igen, vilken känsla det kommer vara. Även fast det är lång tid kvar så får jag se det från den positiva sidan - att varje dag kommer vi närmare!

Men men det var iallafall kul att befinna sig bakom kameran och få till bilderna på det sätt jag vill, (mesta dels iallafall haha). Bjuder på några här.

Pållen & Jennifer.

Denna bilden är så vad ska man säga ? Jag gillar att det är massa rök i bakgrunden och att all fokus ligger på Pållen & Jennifer.

Det är inte alltid lätt att heta Pållen och vara 20 årig dressyr häst..


Kwanza & Ylva


Astan & Emma

Även denna bilden gillar jag skarpt, vatten sprutaren i bakgrunden gör bilden!

Sen kan man inte precis klaga på Astans teknik.



Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken snygg skäck!

2011-04-27 @ 18:51:36
URL: http://hannaandersson.blogg.se/
Postat av: anonym

första bilden på jennifer o pållen ser rätt hemsk ut:P

2011-04-27 @ 19:49:27
Postat av: Sofia

Hej! Skulle du kunna berätta lite om ragges skada eller vrf han inte får hoppa och så :) Kram

2011-04-27 @ 20:15:47
Postat av: Jennifer :)

va du tvungen att ta den första bilden?...

Jag har ju fan dubbelhaka och de ser för Jävligt ut....

2011-04-28 @ 21:13:16
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0