sol, lov och 30 grader vamt!

hej alla kära bloggläsare, loggade in och möttes av en välldans massa kommentarer vilket alltid är roligt samt massa tips om hur jag ska göra med Ragge för att få han rundare i formen - ska allt ta och prova dem!
Och jag lovar er om ni fortsätter och kommenertar så här grymt så kommer uppdateringen fortsätta vara grym, men nu är det alldeles för vamt för att sitta vid datan så jag ska ut och hitta på något men senare kommer nog en bildbomb från igår på mig och Ragge :)
så holl koll, och är det något speciellt ni vill läsa om så hojta!


Kommentarer
Postat av: sanna

jaa bilder :D



kan du inte skriva hur en vanligt dag ser ut för ragge. asså när han får mat, kommer ut/in osv :P?

2011-04-18 @ 14:28:39
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut ridövingar! :D

2011-04-19 @ 08:36:43
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0