Sol!

Nu sitter jag vid mitt fönster och ser den lilla godingen som är ute för första gången på året utan täcke och solar lite ^^ Han är bara utan täcke 2 timmar men det räcker gott och väl. Han har ju inte så mkt fett på kroppen den lille.
Red i ridhuset förut, vi hade självständig dressyrlektion med utverdering. Han va faktiskt fin idag. Trots att det var provridning, 3 till och EN JÄVLA MASSA KrRÅKOR i ridhuset! Morr på dom. Har byggt något bo i bjälkarna och kastar massa pinnar och fjärdrar omkringsig. Sedan har dom andra värlskriget typ och ramlar ner 24/7. As jobbigt!
Tillbaka till dumle.. Han reagerade inte alls på detta iaf och ja kunde bara rida runt lite lugnt. Nu är det sjukt bråttom med att hitta en kiropraktor! Helst redan imorgon..
Vet ni någon i GBG/KBA området så säg gärna till!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Jag vet en riktigt duktigt kiropraktor som heter Stefan Adreasson, han har en egen klinik i Kungsbacka. Kan verkligen rekomendera honom!

Han "undersökte" min d-ponny pga av att vi trodde han hade ont i ryggen och Stefan såg nästan direkt att han hade tre kotor som satt fel och att han hade en muskelbristning. Jag fick jätte bra hjälp & tips om hur jag skulle göra för att det skulle bli bra. :)



KRAM

2011-04-14 @ 18:48:59
URL: http://ju
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-04-15 @ 02:06:44
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0