Söndag

På söndag är det utbildnings hoppning på Jazz som gäller.
Ska bli välldigt intressant att se hur han kommer reagera på tävlings hinderna och på omgivningen som kommer vara som en riktig tävlingsplats om man säger så, Jazz är för dem som inte vet en rackare på att smita förbi eller enligt honom "vara rädd" för hinder.. Så blir minst sagt intressant.
Men sist på hoppspecialen så hoppade vi titt-hinder och det gick över förväntan så rider jag som jag ska ska jag nog få runt han!

Annars älskar jag verkligen denna ponnyn och skulle lätt vilja ha honom, han är riktigt fräck att rida men enligt mig ganska svår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt :)

2011-04-22 @ 21:23:42
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför kan du inte köpa honom?:) och hur tycker du han är svår (harridithonomsjälv);P

2011-04-22 @ 21:56:59
Postat av: Jonna & Nathalie

Tävling på bloggen! Vinn ett fleecetäcke från Gold Medal värt 299:- på www.iporiz.blogg.se

2011-04-22 @ 23:01:14
URL: http://iporiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0