Svar på kommentarer

Lovisa om Ovisad grevagården film!:
När var detta? Det var väl inte under christmas show?

Svar:  Nej det var i höstas.

Lovisa om Ovisad grevagården film!:
hej! Ser fint ut! Va han C-ponny?
Vad heter låten till det här video klippet? har letat som en galning xp
tacksam för svar!!

mvh Lovisa

Svar: Yes, c-ponny!
Britney och något untill the world ends tror jag :P


MLI DAHLGREN om Mina grejer i sadelkammaren:
vart är du och hästarna på helgerna? eller kan du aldrig åka hem ?

Svar:  Hästen tar stalltjänsten hand om. Så jag kan åka hem hur mycket jag vill, dock måste jag ju hålla igång honom så brukar bli att jag stannar här på helgerna.

vadå två klassser ;o ? de finns väll en 1a, 2a och 3a ?

Svar: Ja, men bara ettan och tvåan går på höglanda. Trean går på Gåsevadsholm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0