Trött tröttare andrea

Dålig update men har haft sjukt mkt att göra.
Torsdag: Dressyr träning. Gick skit bra!! Åkte sedan o red fakir.
Fredag: Red ut med julia i stormen. Packade alla saker, putsade, tvätta svans o knoppade.
Till tävlingen idag. Vi va ute i sjukt god tid, så segt! Överlag så har dumle skött sig bra idag faktiskt :)
LC avd B
Var as fin på framhoppningen. På banan fick han ngt spel när vi precis fått startsingnal och ville inte alls dit jag ville att han skulle gå.. Efter några studs på bakbenen så gick han fram för skänkeln. Rundan var la lite hej kom o hjälp mig! Nolla va vi iaf haha. Sedan ville han även hoppa de blågula när jag gått i mål ;) lilla hoppetossen.
LB avd b
Upplevde att jag var lite mer vaken i denna klassen, fick tom tbx han innan 3an! Lite för mkt tom så vi fick ett jätte kast över. Vi fick med oss en bom. Men de gjode inte dirr så mkt :)
Totalt
Tror inte han tycker om att hoppa lågt. Han har absolut 0 respekt för hindrerna o anledningen till att han kommer över är för att jag hjälper honom för mkt när jag egentligen bara vill lägga ner handen. Han måååste lära sig att stå av o tänka själv istället för att bli flack. Jag väljer att sätta av honom stort för jag vet att inte han orkar med ett till. När vi väl kommer perfekt så blir han flack ist.. Bara att träna på o hoppas att han lär sig stå av själv.
Nästa helg blir det tävling igen. Lb & LB i östadkulle.
rundorna iaf. Lite okontrollerade om man säger så..
inte lätt när man e bäbis o bara vill hoppa högt!!
Nu måste jag sova, har precis varit o bowlat med några ettor och tvåor sedan donken med ngra. Är verkligen supertrött! imon ska dumle promenera o ja rida fakir...
nattinatt andrew

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tävlade också där i helgen. Lc avd B och LD avd A.



Om du inte redan visste så gå in på paulinalesek.se , hon kommer lägga upp bilder från tävlingen nån gång i veckan :)

2011-04-10 @ 16:42:15
URL: http://hoppryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0