Världens bästa ♥

Vilken underbar dag det har varit idag, helt underbart!
Vart med mina underbara vänner och mysigt med världens bästa häst.
Har en välldans massa bilder och videosar som ska fixas, men det gör jag imorgon - promise.
Sen vill jag tacka för allt beröm ang. filmen, tar åt mig och blir jätte glad!
Annars var dagens ridpass lite kaos, Allis pappa kom med Tello och Emma red Astan och lilla Emilia på Prince.
Ragge var inte på något vidare arbetarhumör och jag var lite okoncentrerad, så det blev mest att han hoppade runt på ängen och jag försökte få han att studsa så lite som möjligt - men den ponnyn har sånna vårkänslor nu och energi så det räcker och blir över.

För övrigt har det gett resultat att jag börjat ge Ragge mer "omsorg", jag ger han all tid jag har.
Och idag var en sån dag "Herre gud denna ponnyn är min, det är SJUKT!!".

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin är han verkligen, men har en fråga, tänker du undan hålla hans skada när du säljer han eller kommer du berätta om det ?

2011-04-10 @ 22:50:43
Postat av: natalie

Jättefin bild verkligen <3

2011-04-11 @ 08:29:33
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: Joanna Tengros

gud vilken fin bild!

2011-04-11 @ 19:28:11
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Julia G

Vilken vacker bild!

Och vilket fint par ni är och som du har kämtat Lisa! Och du ockås Ragge! ;) Önskar er all lycka till i framtiden!

2011-04-11 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0