Bilder - Arraxi & Lisa

Här kommer lite bilder från när jag red Arraxi häromdagen som var HELT lost, bockade, stegrade och stack..
Så ful är hon också hon HATAR verkligen mig för när jennifer red henne stegra hon bara men sen när jag hoppa upp så bocka hon o bocka o bocka o bocka och tillslut fick hon av mig! Så störande.
Och jag kan inte annat än att skratta åt det lilla charmtrollet när jag sitter där... Haha.

(fick trycka på mig jennifer's pytte lilla hjälm - mobba inte!)



klassisk Lisa&Arraxi bild haha!

hahah!

Fullfart, vilket den ponnyn kan behöva!


Sen drog hon en bock-repa", hon brukar ju stå stilla och bocka men här körde hon framåt samtidigt...


Kommentarer
Postat av: Sabina - ddressyrfjant

Hur lite snö är där egentligen :O Vad är det för grader?

2011-02-24 @ 17:47:56
URL: http://ddressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Ryttarduon - Mikaela och Emily

Åh är det Arraxi från sjöstjärnan tro? :) fick henne på mitt första ridläger där, galet envis men ack så söt :) har hon det bra och sådär? :) glad ser hon ut att vara iaf, sitt gamla jag!



/Mikaela - ryttarduon.blogg.se

2011-03-02 @ 21:46:31
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0