då så

Nu är allt färdigt inför scandi och jag kan inte vänta mer.
Pengar, biljetter, kompis", shoppinglista = check!!
Inget mer som ska fixas utan nu är jag totalt redo att kolla på hästshowen och slösa en hel del pengar hehe ;D Men det är väll det mässan är till för ?
Och jag och carro är totalt taggade haha vi pratar om det varje dag som om vi aldrig gått på HS innan.
(eftersom jag inte har så mycket annat att blogga om kommer min shopping lista en gång till fast har updaterat den lite, dvs. skiter i stövlarna då jag redan har massa och det känns onödigt kan isf köpa några till sommarn)

kanske till kommer grejer kanske väljer bort grejer, men detta ska jag kika efter ;)
och behöver inte vara samma märke som grejerna på bilden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://hannasorlin.devote.se/blogs/8282424/finn-fem-fel---.htm



kolla och kommentera gärna! :)

2011-02-21 @ 21:40:50
Postat av: Johanna Grant

ses på torsdag vännen :D:D<3

2011-02-22 @ 20:22:08
URL: http://johannagrant.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0