Dag 9 - mitt bästa hästminne

Yttligare en svår kategori. Finns så otroligt mycket som mina hästar har gjort för mig som jag skulle kunna sätta in under denna rubriken.
Men något av de bästa måste vara helgen i grevagården -09, christmas show med Filip.
Gick så j*vla bra hela helgen, och debuten i msvb och allt!

Började med en LB+5 där hästen visade hur otroligt snäll han är!!
Red fel väg och när jag vände tillbaka så va vi jämsides med hindret och jag som är så tävlingsinriktad styrde av någon anledning på hindret (vilket såklart jag inte hade gjort nu i efterhand).. Och hästen bara hoppar. Shit jag va så otroligt glad efter den rundan!
'

Sedan hoppade vi även LA+5, debut där. Hade aldrig hoppat högre än LA innan, och hela rundan går som tåget. Vi klipper alla svängar i omhoppningen. Tyvärr så får vi en bom med oss men ingen big deal med det!
Här är lite bilder från LA+5


Snällaste ponnyn asså...

Sedan till debuten i MSVB, åh sån runda!
Flyt hela vägen. Finns inga ord, det var bara helt klockrent!
Sedan i omhoppningen så höjde dem till 110-120, vilket inte var några som helst problem. dock klantade jag till det, men det är sånt man får ta. Denna rundan gjorde hela min helg, världens bästa fille!
filmen börjar vid 0:28

Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart står filip nu? :) han är såå duktig! :D

2011-02-13 @ 10:23:30
Postat av: Fatma Chahrour

Man ser verkligen på filmerna hur bra ni sammarbetar och Filip ställde verkligen upp där vid fel väg, vilken jättesnäll ponny! Undrar vart han befinner sig i nuläget, om du vet det? :)

2011-02-13 @ 15:03:18
URL: http://fatmachahrour.shapemeup.se
Postat av: Lovisa

Gu' vilken fin häst!! Din host du har nu är också jätte fin!!!

fin blogg också föresten!! hehe.



MVH lovisa

2011-02-13 @ 16:49:22
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: josephine - Tävla om länkning på bloggen!

vilken underbar ponny! :)

2011-02-15 @ 17:47:50
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0