Dagen

Gick upp vid 8 och släppte ut den lille rackare ;)
Sov sedan till lunch oxh gick ner till stallet och fixade allt + drog in hästen.
Sedan skulle dom typ vattna ridhuset och sånt så kunde inte rida fören senare.
Friserade manen, öronen, hovarna, svansen och allt skägg i ansiktet!
Han såg ju typ ut som ett litet russ innan x)
Sen kunde jag iaf gå ut och rida.
Han gick fint hela passet men i början så gick han emot rätt så mkt, när jag skulle flytta och ställa honom så galopperade han på stället eller sköt rätt upp i luften, inte mega språng men så att jag hamna ur balans och fick börja om från början. Men han gjorde bara det några gånger och sedan började han arbeta som tusan! Skit skönt, hade hela hästen under mig som en liten maskin. Gjorde kraftiga skänkelvikningar i både trav och galopp. Men jobbigt sa hästen och i slutet så saktade han av mitt i galoppskänkelvikningarna Xd haha pucko häst <3
Kunde rida igenom han verkligen idag! Allt gick så himla bra, helt mjuk och följsam.
Snacka om att jag verkligen älskar det nya mirakeltränset.

min lilla stjärna. <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Suuuuper snygg ny ddesigne ni har nu:D

Stooort HISS!

2011-02-16 @ 19:55:08
Postat av: Lovisa

Coolt om tränset verkligen funkar :D Ganska häftigt ändå! :)

2011-02-16 @ 20:02:19
URL: http://loviisaslife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så söt ponny :P

2011-02-16 @ 21:12:12
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Julia G

Fin bild ! :-D

2011-02-16 @ 21:51:29
Postat av: Felicia

hej, jag skickade ett mejl till dig om Mias schabrak som är till salu, jag kan tänka mig att det är ett hoppschabrak, men det åste det ju inte vara, så jag undrar om det är dressyrschabrak?

2011-02-16 @ 21:55:43
URL: http://carrepip.blogg.se/
Postat av: andrea

hej :)

jag har frågestund på bloggen :)

passa på!

kram

2011-02-17 @ 17:44:58
URL: http://ponnyryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0