Diss.. och hiss

Nu är det dags för mig att dissa treotorn, börjar nu efter några år tröttna på dem eller iaf. till vardags!
Det passar bra in i en tävlingsoutfit men hemma är dem bara fula, ska försöka hitta ett par riktigt snygga stövlar eller chaps på mässan.

Dessa stövlarna som sara carlsson (http://carlssonpataket.blogg.se) har tycker jag är riktigt snygga, dem komer från alex's boots om jag inte minns fel. Jag hoppas att dem kommer finnas på Mässan iår igen för dem är super fräcka! 

Och sen när jag ändå har skrivit lite om sara så kan jag passa på och hissa hennes blogg!
den är riktig bra tycker jag hon skriver om sånt jag tycker är kul att läsa om och många outfits, och hennes ponny är så otroligt fin!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Åh så glad jag blir :D tack så jättemycket!



Jag tycker verkligen att du ska köpa ett par såna stövlar, du kommer inte ångra dig :) Supersköna

2011-02-12 @ 22:23:41
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Julia G

Grym blogg, håller med:D

2011-02-13 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0