Godag!

Vaknade av mig själv vid 7 och var klarvaken ;)
Drog mig i en timme och gick sedan upp och åt frukost o väckte emelie.
GICK sedan ner till Lerberg o jobba. och gick sedan upp igen XD
Väckte erika och så låg vi i min säng och kolla på sex and the city, ponnyakuten & solsidan.
Sedan ner till stallet och fixade allt med dumle och gick direkt till lerberg igen för jobb.
Nu är jag tillbaka och ska vell klä om och sedan gå ner till ridhuset och bygga bana tillsammans me dom andra.
Vi ska ha någon slags banhoppning idag, blir kul!
Ska försöka få någon att filma oxå, så kankse kommer upp en snutt sen ;)
Ne nu ropar dom! Pusshej så länge.
Xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!



Det skulle vara jätte roligt om ni ville delta i min undersökning och svara på vilket erat favorit märke är! (Rid saker altså.) Det är till ett skol-arbete jag har undersökningen. :)



http://gazeela.blogg.se/2011/february/undersokning.html#comment



Tack på förhand om ni vill hjälpa mig!

//Gazeela

2011-02-14 @ 17:23:27
URL: http://gazeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0