Ponnysanning.blogspot.com

Ja läser ni bloggen som uppdaerar bättre om mig själv och mina hästar än vad jag själv gör så har ni redan fått reda på vem det är som ska köpa Druid!
och detta stämmer alldels riktigt och ja kommer förhoppningsvis rida han (åtminstonde hoppträna han någon dag i veckan). Men just nu känns det som jag har så sjukt mycket av allt, Skola, plugg (nationella proven), hästar, vänner osv. vet inte riktigt hur jag ska hinna med utan just nu känner jag att jag skulle vilja lägga hästarna på hyllan tills jag ska börja rida på ragge igen för jag vill somsagt lägga ner all min tid och energi för att få honom fräcsh och fin! Men nu har jag åtagit mig en häst i några veckor vilket jag kommer följd följa.
Så vi får se hur det går med allt nu.

Kommentarer
Postat av: TopRiders

Hej! :)



Just nu har TopRiders en tävling i bloggen! Du kan vinna ett jättesnyggt armband från JoySmyckeria!! :) Gå in på denna länk för att delta:

http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625



Tipsa gärna om tävlingen i din blogg om du inte vill delta själv!



Mvh / TopRiders

2011-02-03 @ 14:13:55
URL: http://www.nattstad.se/topriders

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0