Skandi dag 2

Mamma kom och hämtade mig vid halv 10, vi tog oxå med oss en gennis och två dressyrmuppar in.
När jag kom till skandi mötte jag upp elvira klara och tove.
Vi softa lite, kollade tävlingar och gick på mässan såklart.
Sedan när dom drog iväg till uddevalla för att festa så gick ja me lisa o carro på kvällen :)
Gårdagens & dagens shopping, tog nya bilder som inte var lika dåliga :)
Kingsland täcket
Rosa luddgrimma +en libressegrimma med sin egen historia..
Min sambo erika skickade in en tävlingsblankett med mitt namn och mitt mobilnummer ifyllet...
Haha stog bla att jag tävlade internationellt och ville ha ngt nytt att visa upp..
Så när jag hämtade priset så sa dom
"lycka till nu då i framtiden"
Glen Gordon förbygel
hittade ingen bib martingal :( men denna va finfin så den fick åka med hem
Dyon tyglar
antiglidpadd
so far so good!
imorgon köper jag HL settet sedan så är jag nog klarshoppad för iår :)
beställt:
sadelskylt
tränsskylt
snurrat 2-delat bett
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får mer än gärna skänka, förbygeln till mig. ;-) skämt åsido. Ursnygg var den vilken GG är det!? :-D

2011-02-26 @ 00:32:04
Postat av: ellen

Fina saker :) Älskar täcket!

2011-02-26 @ 12:44:03
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0