Skandi dag 4 - en otrolig dag!

Gick hemifrån 10 över 8 och var på skandi strax efter 9. Innan tävlingarna började så gick jag runt lite själv på mässan, skönt att kunna titta på allt i lugn och ro. Sedan mötte jag upp mammsen och vi kollade på YR krafft cup. Blev helt kär i vinnar hästen! Sedan kollade vi tidshoppningen och efter det luncha vi i show baren. Åt en super go räkmacka. ;)

Mötte upp elvira o klara sen. Dega på mässan och sånt innan världscupen. Det var ju en klass för sig!!  (hhahahahah)
Så sjukt bra! Prisutdelninge.. Asså shit vilken känsla, skandinavium var som bäst.
Angelica vann, bara 23 år och debuterar världsvupen och vinner! Det var över 40 starter, helt otroligt.
Åkte hem med Genne sen.
Till själva shoppingen då:
Pikeür halsduk
Gersimi tröja
Dressyrspö
Kingsland schabrak
och en borste haha
Supernöjd med min shopping över helgen och med helgen i övrigt också.
Träffat mycket folk som jag inte träffat på as länge.
Köpt mycket fina saker men endå inget onödigt.
En toppen helg helt enkelt!
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Vinnar hästen i krafft cupen känner jag :P

2011-02-28 @ 19:05:30
URL: http://hoppgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0