Tillbaka på höglanda

Japp, nu är jag tillbaka efter en natt hemma.
Jag kommer att vara här stor del utav lovet eftersom jag vill hålla igång dumle.
Tyvärr blev det ingen ridning som planerat idag eftersom det är total storm. Det blåser som tusan +att strömmen kommer och går.
Tydligen var det knappt någon som red idag för hästarna blev helt knäppa i ridhuset när de hörde all blåst.
Nu har jag precis bytt om och så, kommer tydligen lite folk så jag hade tänkt att  vara lite social iaf. Dock blir det sängen tidigt för min del för ja ska upp och rida tidigt imon om det inte är lika illa som idag..

Just nu!
btw. klippte även av mig håret i förrgår, kort är det nu!
Världens bästa låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0