Uteritt

Godmorgon bloggen!
Har precis hjälpt till att städa hela huset, duktig_chey
Nu ska jag börja bege mig ner mot stallet och fixa iordning lille dumdum.
Blir till att skritta ut en svängi med linnea idag.
Var på tiden, det är ju dax att börja använda naturen nu när nästan allt har smält bort :)
Börja tröttna på ridhuset..
Ska även försöka hinna putsa alla mina grejer innan jag möter erika. Har nämligen inte gjort de på typ hela veckan.. FYFY!!
Ja det är la typ min dag idag, slapp och sånt :)
normal tjej hon där linnea asså :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Hej Andrea!

Vad jag förstått går du väl på Sv. Ridgymn i kungsbacka & bor på Höglanda. Bor du annars i närheten lixom så din t.ex. mamma kör ut dej på tävlingar & sånt eller hur är det ?

Kram Madeleine

2011-02-06 @ 17:27:59
URL: http://madeleinejohansson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0