Svar på tal




Anonym om Shoppat:
vilket märke är tröjan? :)

svar: Kingsland


Emelie om Visste du detta om mig?:

Hej! Fin blogg :D Jag har en Fråga till andrea ang bett. Har hört att du är ganska bra på det! :)Så jag tänkte väl att jag kunde fråga.Har du nått bett tips på en jätte känslig och stark ponny. Eller hon är inte stark så, men hon brukar ta bettet och lixom bara ''dra ifrån'' arbetet eller vad man ska säga. Hon går just nu på 3 delat mässing bett. Har du några andra tips?Skulle verkligen bli jätte glad om du hade några bett tips! :D
Kram emelie ♥

Svar:Om du inte vill betsla upp för mycket så skulle jag tipsa om ett plopp bett.Ett bett som gör att de inte biter fast lika lätt och de blir lite nättare i munnen. (kan man säga så??) Ne men jag hoppas att du förstår vad jag menar :)Eftersom den blir stark när du arbeter skulle jag inte rekomendera att ha pelham, pessoa eller liknande för det går ju typ inte att arbeta dem som "vanligt" på det.



Anonym om Shoppat:
vilket märke är tröjan? :)

svar: Kingsland


matilda om Flyttat!:
nu måste jag fråga lite här !
lagar ni all mat själva eller har ni någon som gör det åt er? :)
bor ni typ helt själva & måste sköta allt?

Svar:
Ja vi gör allt själv. Det är som att hyra ett helt vanligt boende.
Anonym om Flyttat!:
sover man själv??

svar: ja man sover själv


Jessica josefsson  om Shoppat:
var köpde du pannbandet?? :) hur mkt kostade det??
letat efter ett sånt :D

Svar: Jag köpte det på svensk ridsport.
Det kostde 330 kr om jag inte minns fel


Julia om Sveriges Ridgymnasium:
Åhh riktigt bra info eftersom jag snart ska välja gymnasium :)

Men vart ligger detta ridgymnasiumet?

Svar:
I kungsbacka, granne med kungsbacka ridklubb


Allis om Sveriges Ridgymnasium:
Äter man middag på skolan eller lagar man den själv? :)

Svar: Man fixar allt själv. Men man får lunch i skolan precis som i alla andra skolor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0