Visste du detta om mig?

- Jag köper väldigt mycket saker. Hellre för mycket onödigt än för lite nödvändigt
- Jag hatar att ha det nystädat.
- Jag är väldigt kräsen vad det gäller underlag på tävlingsplatsen. Stryker mig om det är för dåligt.
- Jag lär mig banor väldigt fort, räcker att någon säger hur den går en gång så kan ja in och hoppa den utan att ens kollat på banan.
- Jag har vunnit en dressyrtävling! (ingen klubbtävling)
- Jag har hoppat 1.40 som högst men kan ibland bli väldigt höjdrädd
- Har precis lärt mig att börja se avstånd igen. I sommras var jag som blind när det gällde hoppning.
- Jag pluggar aldrig men är rätt så duktig i skolan, gick ur 9an med 300 poäng.
- Vill driva ett försäljningsstall i framtiden




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Fin blogg :D Jag har en Fråga till andrea ang bett. Har hört att du är ganska bra på det! :)

Så jag tänkte väl att jag kunde fråga.

Har du nått bett tips på en jätte känslig och stark ponny. Eller hon är inte stark så, men hon brukar ta bettet och lixom bara ''dra ifrån'' arbetet eller vad man ska säga. Hon går just nu på 3 delat mässing bett. Har du några andra tips?

Skulle verkligen bli jätte glad om du hade några bett tips! :D

Kram emelie ♥

2011-02-01 @ 20:38:27
URL: http://rosaponnii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Fin blogg :D Jag har en Fråga till andrea ang bett. Har hört att du är ganska bra på det! :)

Så jag tänkte väl att jag kunde fråga.

Har du nått bett tips på en jätte känslig och stark ponny. Eller hon är inte stark så, men hon brukar ta bettet och lixom bara ''dra ifrån'' arbetet eller vad man ska säga. Hon går just nu på 3 delat mässing bett. Har du några andra tips?

Skulle verkligen bli jätte glad om du hade några bett tips! :D

Kram emelie ♥

2011-02-01 @ 20:38:34
URL: http://rosaponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0