1 Januari 2011?

God eftermiddag!!
Idag sov jag och emelie till 1 typ sedan fixade vi stallet och lite sånt, sitter och laddar ner filmer till ikväll nu :)
Ska packa sen också, åker ju hem imorgon som sagt :/
Sen ska jag rida dumle bara, mamma har ju varit snäll och gjort det när jag har varit borta nu. Han måste hållas igång nu för ska nämligen markarbete/hoppträna för sandra på måndag!
Har inte gjort det sen i sommras så ska bli roligt =)
bilder från nyår kommer senare när jag har tid att lägga in dom på datan!!
puss
jag och dumle från en träning för sandra i sommras :)
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

vilken cool hjälm du hade på bilden ;)

2011-01-01 @ 19:12:15
URL: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0