Dagen!

Hade egentligen inte tänkt att rida idag men när jag väl kom till stallet så kunde jag inte hålla mig, så fick bli att rida i Degbyxor och underställströja riktigt gräsligt men så skönt det var, kanske nya trenden ? ;)
Härom dagen när jag red honom så fick jag han i den formen jag ville - låg= rundare galopp, ville få han dit idag med men han var lite spändare men fick lite hjälp av Tiina för att få han dit och bara utav dem små sakerna hon säger att jag ska göra så blir det precis som jag vill, hon är magisk.
Så i slutet blev han super fin även i traven vilade mer på steget. Och shit vad jag gillar denna hästen, synd att han är till salu... Han är helt underbar så himla posetiv och rolig att arbeta med!
♥ Druid ♥

Ragge♥ var jag ute och gick med han skötte sig utmärkt utan en gång fast det var för det kom en bil i fullfart förbi så då fick han lite dampi dampi. Haha men jag var som bambi på hal is medans ragge bara gick på som ingenting, han har inga skor nu så halkar nästan ingenting jätte skönt att det funkar utan skor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp han då!! :D Varför gör du inte det, du kan ha två!

2011-01-10 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0